Een zonnige dag in de natuur. - Reisverslag uit Monnerville, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu Een zonnige dag in de natuur. - Reisverslag uit Monnerville, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu

Een zonnige dag in de natuur.

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

13 September 2019 | Frankrijk, Monnerville

De route ging vandaag grotendeels door de natuur, vaak over onverharde paden waarvan sommigen wel erg ruig waren.
In Arpajon waren ze druk bezig met de voorbereidingen van het bonenfestival. Drie dagen feest waarbij ze 150.000 bezoekers verwachten.
Wij hebben op de markt ook boontjes gekocht en vanavond heerlijk gegeten met een spies van de echte slager.
Na flink wat heuvels op en af hebben we een camping gevonden in Monnerville.

• 14 September 2019 - 16:54

Albert En Greet:

Hallo pelgrims fietsers,
    Wij vinden het iedere dag te fijn om te lezen naar jullie belevenissen en hoe het fietsen jullie vergaat.
    Jullie komen onderweg vele mooie kerken en plaatsen tegen wat voor jullie iedere keer ook een verrassing is. Wij genieten van deze verslagen en hebben een klein beetje gevoel dat wij achterop mee fietsen. Dit kost uiteraard voor ons geen inspanning voor jullie des te meer.
    Wij zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen in de komende dagen en kijken nu al uit naar de volgende berichten van jullie tocht. Heel veel fiets plezier en mooi nazomerse dagen net als hier in Bodegraven.
    Hartelijk groet,
    Albert en Greet