Tussen de wijnranken van Rioja - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Ria - WaarBenJij.nu Tussen de wijnranken van Rioja - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Ria - WaarBenJij.nu

Tussen de wijnranken van Rioja

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

07 Oktober 2019 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

We waren vanmorgen nog maar net de stad uit toen we het eerste klimmetje al tegen kwamen. De rit ging verder tussen de wijnranken en de amandelbomen terwijl we genoten van het heerlijke Spaanse zonnetje. Afgewisseld met wat klimmetjes ging de route vandaag regelmatig gestaag omhoog. Via de stadjes Navarette en Nájera waren we tegen 4uur in Santo Domingo de la Calzada. Hier overnachten we met heel veel andere pelgrims in auberge Abadia Cisterciense. In het stadje hebben we genoten van een heerlijk pelgrimsmenu voor €12 p.p. Inclusief een fles Rioja.

Elke dag genieten we van de reacties op onze reisverslagen. Dank jullie wel daarvoor. Voor ons weer leuk om die verhaaltjes te lezen.