20 kg lichter - Reisverslag uit Sorde-l'Abbaye, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu 20 kg lichter - Reisverslag uit Sorde-l'Abbaye, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu

20 kg lichter

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

30 September 2019 | Frankrijk, Sorde-l'Abbaye

De bakker op de hoek was vanmorgen gesloten. Dus geen verse baguette. We hadden nog wel 2 stevige boterhammen van zaterdag en ook nog wat pizzapunten van gisterenavond. Alles bij elkaar weer een goed ontbijt waar we de eerste 30 km tot aan Dax op konden fietsen. In Dax hebben we bij het postkantoor in 2 pakketdozen onze kampeerspullen naar Holland gestuurd. Als het goed gaat ontvangen Eric en Mike komende week onze tentjes, slaapmatjes, stoeltjes en nog wat spullen die we niet meer nodig hebben.
Na Dax hebben we onze weg vervolgd naar Sorde- l' Abbaye. Daar slapen we weer in een mooi pelgrimshuis. Inmiddels zijn de klimmetjes er weer en zijn de contouren van de Pyreneeën zichtbaar.

• 30 September 2019 - 19:38

Eric:

We zullen goed voor jullie spullen zorgen als ze binnen zijn! :)

• 30 September 2019 - 21:16

Cees:

Het gaat voorspoedig met jullie, leuk om elke dag de vorderingen en belevenissen te lezen.
    Het weer is jullie ook goed gezind, en nu zonder de tentuitrustingen, vliegen jullie door de Pyreneeën. Zeker ook na de training in Limburg en die kilometers die jullie er al op hebben zitten. Hier heeft de herfst inmiddels zijn intrede gedaan en zijn de kunstijsbanen bijna al weer open, dat schaatsen wordt voor jullie ook een makkie deze winter met z’n fietsvoorbereiding.
    Veel succes nog voor die laatste weken!

• 30 September 2019 - 21:40

Yolanda :

Wat een fantastisch avontuur en wat gaan jullie snel! Ik volg jullie reis dagelijks met grote belangstelling! Wat fijn dat jullie de extra ballast kwijt zijn. Dat zal enorm schelen de rest van de reis.
    Hartelijke groeten,
    Yolanda

• 01 Oktober 2019 - 11:32

Cock:

Via Truus jullie site gekregen, en lees met bewondering jullie avonturen, Fantastisch!
    In Bodegraven vanmorgen geroeid met Truus en Elly, de rest was kennelijk bang voor een buitje regen. Wel 6 uilen gezien!!
    Hartelijke groet Cock