Een dagje voor de wind - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu Een dagje voor de wind - Reisverslag uit Poitiers, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu

Een dagje voor de wind

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

19 September 2019 | Frankrijk, Poitiers

Al twee dagen staat er een stevige wind maar wij hebben hem gelukkig meest in de rug of een zijwind. Inmiddels zijn we ook ruim de 1000 km gepasseerd en staan onze kilometertellers al voorbij de 1100 km.
Op naar de volgende 1000 km.
Vandaag hadden we niet zo'n lange route en waren we na 40 km om drie uur al op camping Val du Chain ten zuiden van Poitiers.
We hebben wel veel hellingen gehad van 6 tot 8 tot 10%. Al voor de koffie een helling van 10%.
Vanavond zijn we naar St. Benoît gewandeld en hebben daar op een terrasje in het zonnetje lekker gegeten. We moesten immers de verjaardag van onze Eric nog vieren die gisteren 36 jaar is geworden. Morgen een dagje Poitiers.

• 19 September 2019 - 22:10

Leny:

Ha alle 3
    Jullie gaan als een speer , kijk regelmatig hoe de weersomstandigheden zijn in het gebied waar jullie fietsen en dat ziet er ook steeds goed uit.
    Volgens mij komen jullie gelouterd terug van al die kerken waar jullie heen moeten voor een stempel. Ik begrijp wel, uit de verslaggeving, dat het prachtige kerken zijn.
    Morgen veel plezier in Poitiers.
    Lieve groet Leny