Een dag met verrassingen - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu Een dag met verrassingen - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Ria - WaarBenJij.nu

Een dag met verrassingen

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

07 September 2019 | Frankrijk, Saint-Quentin

We zijn vanmorgen rustig vertrokken richting Cambrai. Daar hebben we de Dom St. Géry bezocht. Er was een doopplechtigheid gaande waarbij wij werden uitgenodigd. We hebben de viering verder bijgewoond en kregen op het eind de zegen voor onze Camino van de pastor.
Op het einde nodigde mevrouw de koster ons uit in de sacristie voor een stempel in onze pelgrimspas. Na 2 dikke zoenen zijn we weer op weg gegaan richting St. Quinten. Hier werden de hellingen langer en moesten we veel schakelen. Onderweg ook wel wat buien gehad. Halverwege bij Gouy hebben we de bron van de Schelde bezocht. In St Quintin hebben we uiteindelijk een auberge gevonden.

• 07 September 2019 - 21:22

Kees Borst:

Hoi Ria en Gerrit, heel bijzonder te ervaren hoe mensen begaan zijn met Camino reizigers. Voor jullie ook heel mooi om mee te maken. Nog maar pas op weg en nu al zulke bijzondere ontmoetingen. Prachtig. Wij, Ria en ik, gaan volgende week zondag nog voor een lange week naar England. Een paar mooie en interessante plaatsen bezoeken. Waaronder Bletchly en Oxfort. Maar vooral veel mooie wandelingen maken aan de kust van het Exmoor gebied. De Laptop gaat mee, want ik blijf graag op de hoogte van jullie ervaringen.

• 08 September 2019 - 11:27

Ans Scheer:

Hallo Lieve pelgrims,
    Ook al was het eind van deze fietsroute wat minder de start van de dag was daarentegen super verrassend . Dag maakt veel goed.
    Voor ons leuk om te lezen. Een verder
    e goede reis gewenst.