Dag 3en 4 - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Ria - WaarBenJij.nu Dag 3en 4 - Reisverslag uit Geraardsbergen, België van Ria - WaarBenJij.nu

Dag 3en 4

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Ria

04 September 2019 | België, Geraardsbergen

Gisteren 3september hebben we 's morgens een slinger en ballonnen aan de tent gehangen t.g.v de verjaardag van Gerrit. Daarna Antwerpen bezocht. Prachtige OLV basiliek op het plein en heerlijk koffie gedronken met gebak.
In de middag zijn we weer gaan fietsen. Na 45 km op camping De Gerstekot onze tentjes opgezet. 's Avonds lekker uit eten geweest in restaurant De Lekkerbek.
Vandaag 4 september onze route vervolgd langs rivier de Dender. Met mooi weer vertrokken maar begin middag begon het te regenen.
We staan nu op een camping iets voor Geraardsbergen in een trekkershut. Onze spullen zijn bijna weer droog.

• 04 September 2019 - 21:44

Kees Borst:

Hoi Gerrit, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. En naar ik hoop snel weer een beetje beter fietsweer,

• 04 September 2019 - 22:37

Miriam:

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Gerrit

• 04 September 2019 - 22:40

Anne-marie Van Gerven:

Ha jet, leuk om jullie te volgen. De regen doet een beetje aan de tocht naar Barcelona denken. Ik hoop dat jullie niet teveel wind hebben. Veel plezier.

• 05 September 2019 - 15:14

Petra:

hoi Gerrit en Ria Nog van harte gefeliciteerd en veel succes met jullie verdere reis Groetjes Petra